Hur gör jag???

1kommentarer




Jag har fått frågan någon gång om jag bloggar på arbetstid då det ibland kommer inlägg mellan 8-17 (som är min generella arbetstid).
Svaret är Nej, jag bloggar inte under arbetstid!!!
Däremot så kan det ibland vara svårt att hinna få till 1 eller 2 inlägg på en dag och jag försöker hålla min blogg någorlunda uppdaterad för er läsare. 

Eftersom det är möjligt att tidsinställa inlägg, så gör jag så ibland att jag kanske kvällen innan ställer in 1 eller 2 inlägg som kommer under morgondagen.. detta för att hålla bloggen uppdaterad lite mer istället för att publicera 2 eller 3 inlägg direkt efter varandra.

En annan sak är ju också (när det fungerar, vilket det inte gör för mig) är att publicera inlägg via blogg.se appen som jag har i mobilen. Där är det enkelt att publicera inlägg tillsammans med bilder och det är då möjligt att göra kortare och mer direkta inlägg vid vissa tidpunkter.

Eftersom jag idag slutar jobba för en tid framöver så kommer det kanske att komma mer dagliga inlägg istället för tidsinställda...


Hoppas ni håller tillgodo -


Sista dagen på veckan och helgen tar vid. Välkommen Fredag


ps... detta är just ett tidsinställt inlägg..

1 kommentarer

Kristin Danås

13 Mar 2012 07:01

Fantastiskt kul att man orkar bry sig om du gör det eller inte..Du jobbar säkert mer än du ska ändå!! I kina spelar man spel på datorn istället för att hjälpa kunderna, när jag kommer hem ska jag blogga och facebooka hela dan..på arbetstid! :)



Hoppas ni mår fint annars! Nedräkning på riktigt nu! :) Ni MÅSTE ringa när det händer..! Helst innan Micke vet vill jag veta!



kram

Kommentera

Publiceras ej