Våffeldagen

0kommentarer




Idag är det både start för sommartid och våffeldagen och det har ju verkligen varit en fin vårdag och en riktig vårhelg







Detta är första året på länge som jag inte äter våfflor just på våffeldagen.. under min tid i Halmstad var detta tradition och vi åt våfflor x 2 - matvåffla och syltvåffla. Personligen så föredrar jag en matvåffla med räkor, avokado, gräddfil, löjrom & rödlök framför en våffla med sylt & grädde.. Vi åt faktiskt matvåfflor med svägerskan för 1,5 vecka sedan så jag har i alla fall fått min lilla dos av våfflor.


Missade ni att ställa fram klockan??
Här hemma var vi uppe tidvis under natten därav kom det av sig självt nästan.

Idag tog vi en skön liten promenad i solskenet och köpte glass (vårtecken) och sedan satt vi hemma på uteplatsen och njöt lite av solen...


Kommentera

Publiceras ej