Vår i garderoben

0kommentarer




Igår var första dagen på länge som jag lämnade vinterjackan hemma och klädde mig i kavaj och dunväst.

Jag har dock enbart min vinterparkas och en dunväst att välja på för att även knytet ska få vara varm och go. Nu när det börjar bli plus grader på dagarna så känns vinterparkasen en aning för varm.

Jag hoppas snart på vår och lite högre temeraturen, snön är jag klar med för denna säsöngen, välkommen tillbaka vintern 2012/2013.



Jag har spanat in lite snygga vårkläder på HM.se
Dock blir det inga nya klädinköp förran knytet har kommit och kroppen har hunnit återhämta sig en aning. Annars skulle kläderna bara bli liggandes här hemma. Men inspireras kan man ju alltid göra


Snygg naturvit blus




Läcker orange kavaj

Orange är ju verkligen inte min färg men tillsammans med marinblått, grönt och vitt gör sig denna färg väldigt fin och till riktig ceriserosa kan det vara en lyckad kombination också.. pricken över i som krävs för att jag ska passa i denna färgen är solbrännan. 




Marinblå/vit randig kavaj med guldknappar

Snyggt till brunbända ben och marinblå eller vita shorts eller verför inte över en marinblå klänning. Kan tänkas att det helt i marinblått är snyggare på. Den fanns även i chockrosa för den som gillar det...



Stilfull och enkel blus i creme passar till det mesta

Kommentera

Publiceras ej