Windy windy

0kommentarer



Idag är det ett riktigt blåsväder här hemma och jag håller mig inomhus...haft lite små funderingar på en eftermiddagspromenad och kanske slår sak i saken senare... eftermiddagskaffe utomhus är inte heller något att tänka på trots att solen skiner så blåser det något i hästväg.

Jag startade dagen med lite sovmorgon (man får unna sig så länge man kan)
efter frukost och dusch jobbade jag lite... nu efter lunch fortsätter jag med lite jobbsaker.


Min kära mor har gissat på nedkomst idag och en liten flicka, men dessvärre tror jag hon får vänta lite till (dock är inte dagen slut än) men det känns inte som att något är på gång direkt.

Imorgon fm ska jag till BM igen.. sedan är det 2 dagar till beräknat ... 22/3 men vi får se om knytet vill vara punktlig..

Kommentera

Publiceras ej