Trädgården i vacker skrud

0kommentarer



Igårkväll klippte jag några pics på vår trädgård. Tycker att det är så vackert nu när allt är så grönt och fint.








Snart slår tulpanerna ut... 




En röd växt/blomma jag inte vet namnet på...




Senare i sommar kommer våra fina pioner att slå ut..

Det fanns väldigt mycket blommor i vår trädgård när vi köpte huset.. vi flyttade mycket blommor i trädgården och bl.a. flyttade vi de pionerna som fanns och satte samtliga under våra äppelträd.



Jag har verkligen inga gröna fingrar och jag är fullständigt okunnig vad gäller namn på växter och blommor m.m.
Rosor, tulpaner, pioner m.m. kan jag namnen på men mycket mer är det inte.. vi har en hel del frukträd i trädgården och äppelträden känner jag igen. Plommonträd och fläderbuskar har vi också.




Prydnader hos oss



En vacker fjäril som matchar vår rostiga plåt




Vacker keramik från Keramika Fantasia



Jag har satt en liten lavendelplanta bland vår barkmull och plåt



Kommentera

Publiceras ej