SVENSSONS I LAMMHULT

1kommentarer

 
 
Vi styrde kosan till Lammhult och Svenssons tidigare ikväll
 
En trevlig inspirationskväll med fokus på tapeter och belysning. Tapeter från Borås Tapeter med nya motiv från kända designerns som Arne Jacobsen, Stig Lindberg m.fl.
 
 
Jag bara älskar att gå runt i dessa fina miljöer och med all denna design och formgivning m.m. jag blir som salig... hade lätt kunnat shoppa loss på inredning för jämnan. Om valet stod mellan att köpa inredning eller kläder faller mitt val på inredning, helt klart..
 
 
Glömde min kamera hemma men lyckades fånga några fina pics med I-phonen
 
 
 
 
Swedes tree i flera olika fäger och storlekar
 
 
 
 
'
En vit PH Kotte
 
 
Jag gillar A2 skåp och byråer - collect
 
 
 
 
 
 
Svenssons i Lammhult,

1 kommentarer

Linda

30 Nov 2012 13:17

Åhh jag håller med fullständigt! mår så bra när jag befinner mig i såna miljöer. :)

Önskar er en fin helg!

Kommentera

Publiceras ej