JACKA

0kommentarer

 
 
Jag är på jakt efter en bra höst- och vinterjacka som är slitstark och tålig. Eftersom jag är ute i stort sett varje dag behöver jag en jacka som fungerar både i höst och vinter.. riktigt regniga och ruskiga dagar..
 
Jag har en dunparkas från Henri Lloyd som är en helt perfekt vinterjacka för riktigt kalla dagar, men den är för varm för att ha dagar då det enbart är några plusgrader.. sedan har jag en svart kappa som är vardagssnygg men inte riktigt så varm och användbar dagar då det regnar alt snöar m.m. En skaljacka från Peak Performance finns också i garderoben och den fungerar ju bra som vardagsjacka och vid kyliga dagar..
 
Men nu till denna jacka jag söker, det ska vara ett mellanting mellan alla de jackor jag har, den ska komplettera dessa andra..
 
Jag har köpt denna jackan nedan från Dobber, men jag är "sådär" då jag tycker den blir lite lång (dock vill jag ha en lite längre jacka, som värmer gott)
 
 
 
Jag har hittat ytterligare en jacka, från Fjällräven. Greenland Winter Jacket. Svägerskan har en liknande och jag lånade den sista gravidveckan förra året och tyckte det var en superbra vardagsjacka..
 
 
 
 
 
Jag ska testa Fjällräven jackan imorgon och se vilken jacka det får bli
 
 

Kommentera

Publiceras ej