Over and out

0kommentarer



Känner mig nästan som en klubbad säl, men inte riktigt. Jag är iallafall nådigt slut i kroppen efter vår löptur idag. 4 tjejer var vi, som gav järnet. Jag var svagaste länken av oss och lite kaxig innan vi gav oss iväg tyckte jag vi kunde brassa på med en lite längre distans och backar...
Tji fick jag.. Slet som en gris på slutet och efter en seeeeg backe (kanske 400m) och rakt uppför sista 10m trodde jag att jag skulle ramla ihop, trodde mig se stjärnor nästan:) men i mål kom jag, och vännerna..7,6km senare..

Som bästa pricken över i så kommer man hem till bästa killen som har lagat middag - tusen tack. Påfyllning av energi behövdes. Ugnsbakade Kycklingfyllda tortillas med chilisås, jättegott.

Efter dusch bänkade vi oss framför Svenska Hollywoodfruar. Jag skrattar lika mycket varje gång jag ser detta program. Trodde inte man kunde förvånas av människor på ett sådant sätt som här, men jo. Det ska ju dock tilläggas att det är TV så vissa bitar kanske inte visas från rätt perspektiv, men ändå.

Nu ska jag klunka vatten och göra som minstingen i familjen - sova

Godnatt vänner

Kommentera

Publiceras ej