Tisdagslyx

0kommentarer


Just i detta nu sover lilla J och passar på att dricka en kopp kaffe samt äter upp bottenskrapet på min favorit av de två B&J glasserna vi åt i fredags.

(kaloriintaget blir väl +- 0 då det är tisdagslöpning med "Springjuntan - the runners idag) tisdagslöpningen är nästintill helig, fantastiskt roligt är det och förra tisdagen var vi 7 tjejer som sprang, härligt.

Snart ska vi klä på oss och gå till BVC, där väntar läkarbesök för liten. Pappa kommer också med. Efter det ska vi göra ett besök på en förskola..det känns bra att ha varit på samtliga tre förskolor som vi väljer åt J, eftersom jag inte har mycket erfarenhet från liknande mer än när jag själv gick som liten:)
Jag fick hem papper idag på köbekräftelse till barnomsorg, jisses alltså. Stoppa tiden, här och nu!!!

Imorse när vi var ute på promenad slog tanken mig att jag varit hemma 6 månader nu.. Och om 6 mån är lilla J redan 1år.. Ja, men det är ju ingen nyhet att det går fort så det är bara att "sjunga med" och i bästa möjliga mån ta vara på tiden.

Kommentera

Publiceras ej