HUSMORSTIPS

1kommentarer

 
 
Hjälp hjälp hjälp, hur får man en pelargon att överleva inomhus????
Jag har ställt den både soligt och skuggigt, fått lagom med vatten (inte uttorkad) men lik förbaskatt så vill den inte riktigt vara med, hm.. vad gör jag för fel, någon som vet??
 
 
 
 
 
Tips på överlevnadsförsök mottages mer än gärna..
 
 
 
Denna lite halvgråa och smått regninga måndag spenderas hemma. Just nu sover liten, så då passar jag på att sjunka ner i soffan med en kopp kaffe och Fifty Shades, perfekt förmiddagsavkoppling
 
 
 
 
 
Ps. För er som vet att min mobil varit knasig och för er som vill få tag på mig, mobilen fungerar fortfarande inte, så gör er inte besväret att försöka få kontakt med mig.. Jag hoppas att jag får den idag, och att det då fungerar.. nåja, relativt avkopplande att vara utan #telefonensomanvändstillmycketmeränattbararingamed
 
 
 
 
 
 
Trevlig måndag kära läsare.
 
 
 
 

1 kommentarer

Frida

15 Apr 2013 21:24

Plocka plocka plocka!
Nyp av vissna blommor å blad hela tiden. Bryt bort hela gruppen med vissna blommor så brukar de komma igen. Har haft mina i flera år. Å blommorna kommer tillbaka.

Svar: tack för tipset, nu hoppas jag att den överlever. Kram
Me

Kommentera

Publiceras ej