GLÖGG & JULGRAN = EN RIKTIG JUL

0kommentarer


Nu är julen och allt som hör till verkligen på topp. Just såhär innan självaste Julafton njuter jag som bäst av allt det härliga med juletiden.. 

Har precis lagt mig i soffan med en kopp blossa och lite skumtomtar - julen bjuder på många godsaker. 





Idag efter jobb och dagis åkte jag och lillfisen till blomsterhandeln och köpte oss en julgran, en riktigt fin kungsgran fick följa med hem.. Tacka vet jag kombi , bara att fälla ett säte och så fick vi med oss vår fina gran hem. 





Imorgon blir det att ta in skapelsen och klä upp den. Ska bli roligt att se hur junior reagerar på julgran detta året. Förra året kunde han inte krypa vid denna tiden men han körde fram i sin gåstol, tittade och kände lite på granen. 


Nu ska jag fortsätta njuta måndagskväll en stund.

Ha en fin kväll vänner 

Kommentera

Publiceras ej