SAFFRANSSKORPOR

0kommentarer

 
 
I helgen bakade jag och lilla J, vi gjorde en plåt med Saffransskorpor
 
 
 
 
 
Jag blev glad över att de blev både goda och snygga, vi kanske äter upp dessa innan jul:) isåfall bakar jag en omgång till, för de va riktigt smidiga och enkla att göra
 
 
 
Bästa, enklaste och klart bästa receptet hittar ni i Leilas bok - A piece of cake
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu i juletider går jag "all in" vad gäller glögg, godis och andra godsaker som hör julen till. Har ni testat Blossas årsglögg för 2013? Jag vet inte vad jag tycker om den. Smaken är svår att definiera och jag tycker faktiskt att det var en "tråkig" glögg, ingen direkt smakupplevelse i alla fall. Däremot så är Blossa vinglögg 10% klart den bästa glöggen i alla kategorier, den smakar precis så bra och så gott som glögg ska smaka.
 
 
 
Lycka till med saffransskorporbaket.
 
 
 
KRAM
 
 
A piece of cake, Blossa, Leila Lindholm, Saffransskorpor, Årsglögg 2013,

Kommentera

Publiceras ej