SJUKSTUGA & I-LANDSPROBLEM

0kommentarer

 
 
Samtliga familjemedlemmar kände sig krassliga igår.. så det fick bli en riktigt "skrota-inhomhus-i-pyjamas-så-länge-man-ville-dag" men samtidigt skönt det också. Dock hoppas jag nu att både liten och vi vuxna blir pigga och krypa inom kort. Jag vill ut och njuta av vintervädret och gå på promenad, träffa vänner m.m. men snart så..
 
 
Det känns som att mina blommor lever samma liv som oss, de hänger och ser krassliga ut de också (note-to-myself: köpa nya vore kanske en bra idé)
 
 
Finns det något bra tips på hur man håller en Hortensia vid liv?? Fick ett bra tips av en god vän en gång, man måste vara tjänstledig för att hålla liv i denna växt..haha. Men det är ju jag nästan. Föräldraledig borde ju fungera också:) men nja, denna lilla ursöta blomma vill helt enkelt inte vara med.. vad gör jag för fel, för mycket/för lite vatten??? känns som jag har testat några gånger förr med dessa underbaringar men träning ger färdighet, inte sant
 
 
 
hmmm, ser en aning livlös ut va....
 

Kommentera

Publiceras ej