VARNING FÖR BULLMAMMA

1kommentarer

 
 
Idag har jag och liten varit på lunchdejt hos Frida och hennes två flickor. Nina med barn var också med, så det var fem kids och tre vuxna, mycket trevligt och gott :) inte nog med en mycket god lunch, det blev hela 2!!! efterrätter.. jag kompenserar det med ett träningspass ikväll :)
 
 
I förmiddags bakade jag muffins (ovanligt att carlsson bakar muffins) efter ett recepttips av Anna.
 
 
Det blev chokladmuffins med banan och solroskärnor, blev riktigt gott faktiskt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag utgick från A piece of cakes muffinsrecept och tillsatte kakao, hackad 70% choklad, 1 banan och lite solroskärnor. Det blev 6 stora och 6 små muffins. Några hamnade på fikabordet idag och resten la jag i frysen
 
 
 
Ha en bra måndag vänner...
 
 
 

1 kommentarer

/ i

18 Feb 2013 17:19

Yumm!
Du är den finaste bullmamman =) Puss / i

Svar: tack för den söta kommentaren, det värmer.
Me

Kommentera

Publiceras ej