ÅRET SOM GICK - DEL TVÅ

0kommentarer

 
 
Här kommer sista delen av min sammanfattning för år 2012.
 
 
JULI 
 
Vi hade Namngivning för vår lille pojk - Julius Karl Maximus
Med sina faddrar Cicci & Mackan
 
 
 
Besök från Brasilien
 
 
Jag, svägerskan och vänner var på Lars Winnerbäck konsert
 
 
Vi semestrade några dagar hos min pappa på Västkusten
 
 
Några somriga dagar fick vi tillslut (soliga dagar var lätträknade denna sommar)
 
 
 
AUGUSTI
 
Jag körde FitnessFajten i Augusti med ett bra resultat, sjukt svettigt, roligt och lärorikt
 
 
Vi tittade på svägerskans svågers bröllop
 
 
Kusin Vincent fyllde 2 år
 
 
Vi var på Oskar & Annas Bröllopsfest (de gifte sig i hemlighet med sina familjer & släkter)
 
 
Jag firade min 27.e födelsedag.
 
 

SEPTEMBER
 
Semester och 60-års firande på Mallorca

60-åringen himself :)
 
 
 
Månaden bjöd på några fina och soliga höstdagar
 
 

OKTOBER
 
Härliga promenader med goda vänner
 
 
En mycket trevlig AW (after wedding) för fina Anna
 
 

NOVEMBER
 
Tillsammans genomförde vi en helt fantastiskt Loppis till förmån för Barncancerfonden
Tack till alla som bidrog
 
 
Jag gästade Göteborg och tjejerna Emilia, Malin & Erika
bild från 2009
 
 
Jag gick från att vara blondin till att bli brunett
 
 

DECEMBER
 
Vi inleder måanden med att tända 1.a ljuset
 
 
Mitt traditionsenliga lussekattsbak
 
 
Julen och allt var det innebär stod för dörren
 
 
Jultomten kom med många fina julklappar till vår lilla J
 
 
Vi firade ut 2012 och firade in 2013 i goda vänners lag
 
 
 
 
STORT TACK till er alla som följer mig och mitt dagliga skrivande
 
Nu kör vi så det ryker, ett oskrivet blad, ett nytt år!!!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej