ÅRET SOM GICK

0kommentarer

 
 
Här kommer en liten summering av mitt 2012
 
 
JANUARI
 
Jag hälsade på mina fantastiska tjejkompisar i Stockholm
 
 
 
Vår renovering och färdigställande av övervången fortsatte
 
 
 
 
FEBRUARI
 
Härlig vinterdag i början på Februari  ♥
 
 
Mina fina vänner överaskade mig med Babyshower
Pojk? Flicka? Pojk? Flicka?
 
 
 
Min älskade fyllde 30år
 
och blev firad med stort kalas

 
 
MARS
 
2012-03-21 07:57
Det största av allt, när knytet kom till världen
 
 
 
Välkommen vår lilla Julius
 
 
 
APRIL
 
Lilla Julius börjar växa till sig och charmar oss hela tiden
 
 
Jag började träna med Mamma Bootcamp - fantastiskt roligt
 
Vi planterade ett körsbärsträd till vårt lilla hjärta
 
 
 
MAJ
 
Jag och Julius besökte tjejerna i Stockholm
 
 
Vi njöt av några fina sommardagar här hemma
med bl.a. golf
 
morgonkaffet utomhus
 
favoritklänningen
 
 
 
JUNI
 
Hjärtats 30års present - laga middag med kockarna på Restaurang Linnéa och på kvällen åt vi en fantastisk god middag på restaurangen - jag och mannen min
 
 
 
Vi firade Midsommar i Mölle med familjen W
 
 
 
Jag sommarpiffade trädgården (till vilken nytta, sommaren som inte kom:)
 
 
Resten av summeringen kommer under morgondagen.
 
 

Kommentera

Publiceras ej