EN TUFF START

2kommentarer

 
 
Denna lördagen startade jag och tjejerna i "Springjuntan-the runners" med att testa Gymix EFITpass. Det var en sjukt jobbigt pass (trots att det bara va prova-på i 30min) och jag känner att min kropp kommer att svida imorgon, muskler som tidigare inte använts hittades säkerligen..
 
Efter ett hårt träningspass blir man ju effektiv hela dagen, men vi valde att ta en lugn hemmadag.. slappade i soffan med nya numret av Plaza Interiör, vi åkte och gjorde några ärenden sedan efter lunchen promenerade jag och lilla J till stan och lämnade in filmer.. och nu sitter jag återigen i soffan med en kopp kaffe och datorn i knät.
 
 
Igårkväll lagade mannen i huset middagen och det blev undet temat "hav"
 
Pilgrimsmusslor till förrätt, riktigt gott, min favorit
 
 
 
 
Matvåffla till varmrätt, också en favorit som jag nämnt förr
 
 
 
och en gott rödvin till detta.. satt som pricken över i
 
 
 
Nu har jag tagit i liten som har sovit ute ett tag, så nu ska vi ta tag i denna lördagseftermiddag/kväll som jag tror kommer att bjuda på Kina-mat och spelkväll
 
 
 
Ha en härlig lördagskväll vänner
 
 
 

2 kommentarer

Sis

12 Jan 2013 17:21

Puhhh ja vi har då inte samma mat intresse må jag säga ;) eller så kanske jag måste lära mig äta vuxen mat helt enkelt;)

Svar: Hahaha... ne, kanske inte riktigt samma matintresse. Jag är inte lika förtjust i kött som du är, tur att man är olika:) men matvåffla är jag helt säker på att du hade gillat, testa!!
Me

Linda

12 Jan 2013 19:16

Ja EFIT är verkligen ett pass som heter duga, riktigt bra men samtidigt väldigt kul :)!
Ha en jätte fin lördagskväll!

Svar: Ja, verkligen.. träningsvärken var ju enorm och känns nästan värre såhär 2 dagar efter.. köpt trän kort nu, så då är det väl bara att börja:)Ha de gott // emelie
Me

Kommentera

Publiceras ej