ENKELT OCH AVSKALAT

0kommentarer

 
 
 
Ett inrednings- och inspirationstips delar jag med mig av nu på fredagseftermiddagen
 
Gillar du det enkla, strama, stilrena och helst färglösa, då är Grafitgrå något för dig
 
 
 
 
Deras snygga kryssljusstakar säljs här i stan och flera av deras saker, och just kryssljusstaken köpte jag som julklapp i år.. en riktigt enkel och snygg design på ljusstaken.
 
 
 
 
 
 
Grafitgrå gör även fina posters och somliga med olika recept på. Bra att veta hur du ska göra Pannkaka om du (som jag) inte kan det utantill. Den fina Stjärna i A3 har jag, dock ej uppsatt på någon vägg än. 
 
 
 
Om du som jag gillar denna typen av design, så kika in på deras hemsida för mer inspiration, jag är nyfiken på vad som kommer i vår hos dem.. jag kommer att hålla ögonen öppna..
 
 
 
 
 
 
  
 

Kommentera

Publiceras ej