Inredning av vårt kontor/gästrum

0kommentarer

  
 
Jag sitter nu och letar inredning och jag har snöat in mig lite på ett visst mönster, färgskala och tema.. en stor trissvinst eller liknande och detta skulle kunna bli verklighet :) eller lite sparande och sedan får man köpa prylarna efter hand. Jag och sambon min har iallafall någorlunda samma smak vad gäller inredning. Jag är en aning mer för svart och vitt och han för färg.. men i övrigt så. Sedan gillar vi båda design och skulle mer än gärna spara till just en speciell möbel eller dylikt, då det både är kvalité och tidlöshet i designklassiker.. nåja, drömma får man ju
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna kommer från Svenssons, Länna Möbler & Svenskt Tenn 
 
 
 
Vi använder inte vår övervåning så mycket än, då Julius fortfarande sover nere hos oss.
På övervåningen är det ett barnrum, ett kontor/gästrum och senare ska vi också göra klart toaletten där uppe. Vi har nu bytt plats på barnrummet och kontor/gästrum och låtit det lite större rummet fungera som kontor/gästrum och så får Julius det andra rummet (lite mindre, men fortfarande oförskämt stort enligt min mening) Huset vi bor i hade 4 sovrum som vi har gjort till 3. Vårt sovrum med varsin walk-in-closet var tidigare 2 mindre rum och på övervåningen är rummen i samma storlek som tidigare.
 
 
Jag får fortsätta sukta lite efter dessa fina ting och ta en sak i taget... först kanske det blir så att vi gör iordning och inreder Julius rum innan vi gör klart detta rummet.. dock ska ju tilläggas att rummen är klara och brukbara det är bara "inredningspiffet" som saknas och det görs inte över en dag eller två :) 
 
 
Ha de gott vänner så drömmer jag mig vidare bland inredning och annat
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej