JUST NU

0kommentarer



Jag sitter just nu i soffan (fortfarande i pyjamas) och läst ett kapitel i boken "Fifty Shades of Grey"
Lilla J sover sin fm lur nu och efter en lite halvvaken natt så är han säkerligen trött. Han var vaken mellan 23.30 och 00.30 och sedan valde han att slå upp sina blå vid 04.30 igen, hmm.. Men efter en flaska då, så sov han från 5-8, till sin mors lycka :)

Idag har vi en riktigt slappardag inomhus, kanske går till stan i em och gör några ärenden..


Jag blir så lycklig över att se att min fina vita orkidé fortfarande är med. Tror att jag köpte den i Oktober, och än så länge ser den inte ens ledsen ut, härligt,


Just nu, hör att pojken har vaknat :) bäst att hämta upp honom..

Ha en bra Onsdag, Lill-lördag, mitt-i-veckan dag kära vänner.


Kram

Kommentera

Publiceras ej