NY VECKA = ETT OSKRIVET BLAD

1kommentarer

 
 
Måndagen är här igen och det innebär att en ny vecka välkomnar oss..
Just denna måndagen den 21 Januari blir vår lilla pojk hela 10 månader, grattis till J
 
 
 
 
 
Denna veckan bjuder på bl.a
  • Lek- och fikadejt (finns nog ingen mamma som inte gör detta då och då), känns som att det blivit ett nytt vokabulär i mitt ordförråd lek- och fikadejt
  • BVC besök med J imorgon, längd och vikt m.m.
  • TRÄNING - styrkegympa. Något helt nytt för mig, spännande
  • Stockholm och TJEJHELG avslutar jag denna veckan med
 
 
Nu ska jag ta tag i dagen.. varit ute på en liten morgon/förmiddagspromenad för att piggna till lite. J har för ovanlighetensskull varit vaken mellen 04 och 05.30 inatt/imorse.. hmmm. Nåja, något ska man väl ha efter att ha fått två sovmornar :)
 
 
 
 
 
Utomhus är det kallt, men här inne värmer vi oss med nyinköpta ljus
 
 
 

1 kommentarer

johanna

22 Jan 2013 11:11

ååå L:A brukets doftljus är ju underbara.
Vilken doft har du!?

Svar: Jag har Lavendel hemma, riktigt härlig och fräsch vårdoft.. kan du rekomendera ngn mer bra doft?? Kram
Me

Kommentera

Publiceras ej