DET ÄR NU DET HÄNDER

1kommentarer



Igår kom jag ut på en efterlängtad löptur med svägerskan och svågern. Vi sprang uppför "ko-backen/mosslebacken" och fick se en fin solnedgång, vilket gjorde backen lite lättare att ta sig igenom. Vilken runda det blev, 8,5km.. Jippi!!


Nu byter jag dock löparskorna mot skidorna några dagar. Imorgon åker jag till Sälen. Jag hoppas på fint väder och som det ser ut så verkar vädergudarna vara på min sida..


Nu blir det att packa och fixa det sista. Imorgon bitti blir det tidig uppstigning (gäsp) 05.40.


Trevlig onsdagskväll vänner

1 kommentarer

Linda

07 Mar 2013 05:26

Hoppas du får en jätte fin vistelse i Sälen :)!

Svar: Hej. Sälen var fantastisk. Nu hoppas jag på att snön snart smälter bort och att den fina våren hittar hit, längtar..
Me

Kommentera

Publiceras ej