LEVERANS FRÅN LEILAS

4kommentarer

 
 
 
Fick min leverans från Leilas idag, jättefina saker. Jag beställde mest saker till vårt stundande
1-års kalas men också ett ekologiskt laktritspulver som Johanna tipsade mig om.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska vi byta om och åka iväg för att fira 3-åringen Cajsa som fyllde för några dagar sedan.
 
 
Ikväll ska jag fortsätta mitt kalaspyssel, jag håller på att göra en kalasvimpel, går dock inget vidare tyvärr.. hoppas på bättre lycka lite senare..
 
 
 
På återseende vänner
 
 
 
 

4 kommentarer

Kristin Danås

21 Mar 2013 14:32

Åh vad fina grejjer! Önskar jag kunde vart med bara för att få dricka ur de fina sugrören!

Hipp Hurra för Julius idag!

Svar: Tack för hälsningen. Jag lovar att du ska få dricka ur de fina sugrören i sommar, ett löfte!! Hoppas du mår gott och har det fint med mamsen och co. Kram
Me

Kajsa

10 Apr 2013 12:26

Så himla fina saker!

Svar: Ja, verkligen mycket fint. Passar till många tillfällen
Me

Liie

10 Apr 2013 12:36

Otroligt fina sugrör! Är dom av papper?

Svar: Ja, verkligen superfina, är jättenöjd med dessa. De är av papper ja.
Me

Anonym

10 Apr 2013 12:40

åh hur lång var leveranstiden? Ska med beställa pappersugrör men vet inte vart ifrån!:)

Svar: Bara några dagar. Vill minnas att jag best på torsdagen och på måndag/tisdag kom det, riktigt bra tyckte jag. De finns fler färger, så titta på leilas generalstore. Är jättenöjd med mina. Lycka till / E
Me

Kommentera

Publiceras ej