VILKA DAGAR VI HAR HAFT

0kommentarer

 
Det är helt otroligt. Att pricka in två skiddagar och få så strålande väder som vi har haft trodde jag knappt kunde vara sant, men det är det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igårkväll kom jag hem efter några dagar i Sälen. Bra skidåkning, solsken, god mat och trevligt sällskap kan sammanfatta dessa dagar.
 
 
 
 
 
 
 
Min älskade pjäxor fick dock begravas på denna resan. De sprack helt enkelt när jag gick hem från backen. En aning chockad och lite ledsen i ögat blev jag allt. Det var bara att ställa de åt sidan och hyra ett par pjäxor istället, så att jag kunde fortsätta åka.
 
 
Nu är det redan måndag eftermiddag och det är vardag för min del med lilla J ♥
 
 
 
Vi har dagen till ära varit på 1års kalas, hos Julius kompis Julius, hipp hipp hurra.
 
 

Kommentera

Publiceras ej