FINALLY FRIDAY

1kommentarer



Dra mig baklänges... Nu i eftermiddags kom den krypandes, träningsvärken från hell. Jisses vad otränad jag känner mig. Muskler som jag knappt trodde fanns ömmar och jag känner mig som en klubbad säl.. Det kan bara bli bättre är min räddande tanke (det var ju ett tag sedan jag tränade EFIT) Jag minns EFIT träningen i vintras/våras, det var riktigt roligt när man hade kommit över "inte tränat på länge tröskeln" och så hoppas jag även att jag kommer att känna efter några gångers träning.


Dock kan ingen träningsvärk ta ifrån mig min Fredagskänsla - veckans BÄSTA dag. Älskar känslan av att sluta lite tidigare på jobbet, åka och hämta min lille skatt på dagis, handla lite godsaker sedan infinna lugnet och fredagsmyset hemma med de mina två.


Nu har jag krupit ner i soffan tillsammans med en bricka godsaker, insuper ledigheten som står för dörren och skäms inte ett dugg för att jag älskar känslan av just fredagsmys.



TREVLIG HELG vänner

1 kommentarer

Linda

13 Sep 2013 23:33

Fredagskänslan är underbar , man kan inget annat än att älska den :)!
Trevlig helg
Kram

Svar: Ne, visst är det så. Bästa dagen på veckan.. ha de gott. kram
Me

Kommentera

Publiceras ej