FÖDELSEDAGSFIRANDE

1kommentarer

 
 
 
Min 28-års dag firades igår och jag kunde inte önskat en bättre födelsedag.
 
 
Jag blev firad av mina pojkar på morgonen och efter frukost, så fick jag bege mig till stan. Klockan 10 var jag inbokad på en ansiktsbehandling. Jisses så härligt det var.. Huden kändes len som en babyrumpa efteråt:)
 
 
Dagen fortsatte med förberdelser inför kvällens kräftskiva.
 
 
 
lite surprises till barnen
 
 
dukat för fest
 
 
några av gästerna...
 
 
 
de röda godsakerna
 
 
 
 
TACK TACK till alla er som bidrog till min fina födelsedag. Tack för alla GRATTIS via sms, telefonsamtal m.m.
 
 
Nu är det söndagkväll redan och denna dagen har vi bara varit hemma och slappat, hela lilla familjen. Jag ska snart ta natten, då en tidig morgon väntar mig imorgon och min första "riktiga" jobbdag startar..
 
 
 
KRAM och Godnatt vänner
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Linda

02 Sep 2013 05:55

Stort grattis i efterskott! Låter som du haft en toppen dag :)!

Svar: Tack Linda. Dagen va super. Ps. vilket jobb ni gör därhemma, det kommer ju bli super bra, spännande att följa. Kram
Me

Kommentera

Publiceras ej