MATTHEW WILLIAMSON for LINDEX

0kommentarer

 
 
 
Den 4.e Oktober har Mattehew Williamsons kollektion för Lindex preimär.
 
 
 
 
 
Jag minns när han gjorde en kollektion för HM. jag pluggade i Halmstad då, och 24.00 släpptes kollektionen och jag satt bänkad framför datorn. Jag lyckades beställa en grå top oversize top med fjärilar på (har fortfarande kvar den i min garderob). Jag vill minnas att kollektionen var populär, det tog snabbt slut på nätet iallafall.
 
 
 
Vi får se om samarbetet med Lindex skjuter i höjden, vad tror ni??
 
 
 
 
Om Småstadens Lindexbutik får delar av denna kollektionen, kommer jag likt förra året (Missionis kollektion) att gå till Lindex när de slår upp portarna och spana in kollektionen och hoppas på att kanske hitta något fint också.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej