MÖHIPPAN

0kommentarer

 
 
För exakt en vecka sedan befann jag mig i Stockholm, i viss hemlighet strosade jag och Malin runt bland butikerna.. Vi fick ju inte avslöja för finaste Ida att vi var i Stockholm... 
 
 
Jag mötte upp bästa Annie, och vi hade en trevlig fredagskväll på Grodan, god mat och bästa sällskapet 
 
 


 


 
Efter middagen med Annie åkte jag hem till Frida, jag insåg när jag just skulle gå på tunnelbanan att. Det vore ju höjden av otur om vi nu lyckats "hålla" oss undan hela dagen men nu möter jag Ida. Jag visste nämligen att hon och Jonas varit på middag och bio och hur lyckat hade varit att mötas nu... men, vi sprang inte på varandra (ett litet puh) infann sig när jag stängt dörren om mig hos Frida...
 
 
 
På lördagsmorgonen överraskades Ida ...
... och under tiden samlades vi andra
 
 
 
 
Alla är redo för en heldag med den blivande bruden
 
 
 
 
Amanda, Johanna & Frida
 
 
 
 
och när Ida kom till Berns vid 9-tiden såg det ut såhär.... 
 
 
 
 
Dagen fortsatte, och vi hade en grym dag med allt som hör en MÖHIPPA till. 
 
 
 
 
 
Fina Ida -  om mindre än en månad står du som brud...  fantastiskt 
 
 
 
 
 
 
 
TACK alla inblandade för en superlyckad helg och TACK bästa IDA.
 
 

Kommentera

Publiceras ej