MITT 2013 - del 2

0kommentarer

 

 
 
... här kommer min fortsatte bildresumé av året som har gått
 
 
 
APRIL
 
cykelpremiär för lillfisen
 
 
 
jag påbörjade tredje och sista boken i "fifty shades serien, och jag har fortfarande inte läst ut den...
 
 
 
 
MAJ
 
 
varken årets första eller sista matvåffla (en bland de godaste maträtter)
 
 
 
 
Surprisad med SPA-weekend i Ystad
 
 
 
 
Göteborgsvarvet....jippi, I made it!
 
 
 

JUNI
 
babyshower x 2
 
 
 
Midsommar
 
 
 
 
JULI
 
semester i Grekland
 
 
 
 
 
varma och sköna sommardagar på altanen
 

 


AUGUSTI
 
många fina sommardagar och mycket bad
 
 
 
 
 
jag firade min födelsedag med kräftskiva
 
 
 
 
 
 
SEPTEMBER
 
mammaledigheten är över, får njuta mysfrukostar på helgen med denna gosen
 
 
 
vårt badrum blev helt färdigt
 
 
 

OKTOBER
 
införskaffade nya träninsskor, men sjukdomarna avlöste varandra, så det blev inte mycket tränat
 
 
 
 
lite nytt till hemmet
 
 
 

NOVEMBER
 
firar fina pappan på fars-dag
 
 
 
började preppa med jul-inspiration, nu är det redan över:)
 
 
 
 

DECEMBER
 
jul för hela slanten...
 
 
 
 
 
 
 
HAPPY NEW YEAR!!!
 
 
 
TACK FÖR ETT FINT 2013 - nu gör vi 2014 till ett minst lika bra år, lite bättre!!
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej