SORTERA, SPARA & ORGANISERA

1kommentarer

  
 
Jag har viss förkärlek till att rensa och sortera, både positivt och negativt. Såhär vid starten på ett nytt år, när allt juligt lull lull försvinner så är det alltid roligt att plocka fram både nya och nygamla saker.
 
 
 
 
Jag har nu beställt dessa snygga boxarna från House Doctor
 - perfekta till sortering och förvaring och väldigt enkla och snygga med för den delen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har sett att mycket av vårens inredning går i pastellfärger, och det är inte riktigt min melodi. Jag hakar förvisso inte så ofta på färgtrender m.m. varken inom inredning eller mode. Men visst gör pastellfärgerna sig snygga i vår, ljusa och härliga. Vi får se om någon liten mintgrön vas eller ljusrosa ljuslykta hittar hit, dock tror jag inte det men man ska aldrig säga aldrig.
 
 
 
 
House Doctor,

1 kommentarer

Kristin

17 Jan 2014 21:18

Åh vad snygga! OCH smarta! Vill ha :)

Kommentera

Publiceras ej