ETT SORTS BEGÄR

0kommentarer



Jag har helt och fullständigt fastnat för hallon - ett måste i kylen:) 

Jag kör just nu ett 21 dagars träningsschema. Jag har uteslutit sötsaker, snacks mm men äter kolhydrater såsom bröd, pasta mm. Träning varann dag och goda matvanor (äta var tredje timma) är A och O.

Ett perfekt mellanmål är kesella m hallon, valnötter och lite honung. 





Jag hade kunnat leva på hallon - utan problem. Får jag välja mellan en god köttbit m tillbehör el en god choklad och färska hallon, så hade valet varit enkelt
- chocklad och hallon, alla dagar i veckan:)


Nu ser jag fram emot att få plocka och äta de hallonen vi har i trädgården. Eftersom killen min har bra mycket mer gröna fingrar än mig så är jag väldigt glad och tacksam för att hand tar hand om alla våra träd och buskar.



Nu ska jag hoppa in i duschen efter kvällens träningspass och ladda för en dag imorgon - en ledig dag för mig och liten, härligt!!!



Kram och godnatt 

Kommentera

Publiceras ej