MIDSOMMAR 2014

0kommentarer

 
 
Så lider denna Midsommarhelgen mot sitt slut.
 
 
Vi hade en jättefin Midsommarafton, vi firade tillsammans 8 vuxna och 6 barn, en fartfylld och härlig dag, och vi hade sååån tur med vädret, soligt och fint största delen av dagen.
 
 
 
 
 
 
Laddad för en hel dag med festligheter.. Ingen midsommarkrans för min del, har aldrig riktigt varit någon "krans- och blomtjej" och kommer nog dessvärre inte bli heller.. 
 
 
Min virrpanna hade dock lyckats att missa ladda mitt kamerabatteri, så efter 10 minuter gav den upp.. men några bilder hann kan knäppa innan den la av, och några bilder blev det med mobilen
 
 
 
 
Jessica hade dukat upp til fest... 
 
 
 
 
 
.. och dryckerna var väääl kylda. 
 
 
 
 
 
 
 
Jessicas Lax- och färskostpaj är en av mina favoriter, måste ha receptet... den är suuuper god
 
 
 
 
 
.. och lite mer godsaker. 
 
 
 
 
 
En selfie eller kanske kan man kalla det twolfie :) :) :)
 
 
 
 
 
 
Midsommartårtan - en favorit i repris, som jag likt förra året bakade natten till midsommarafton (varför ändra på ett vinnande koncept:) 
 
 
Tårtan är en choklad- och daimkladdkaka med jordgubbsmousse och receptet kommer från Matplatsen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De finaste på festen va dessa små, här i full färd med att titta på kossorna "kom kossan" "kom kossan" ropade de ikapp med varandra. Vår lilla skatt, tillsammas med tjejkompisarna
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej