MIDSOMMAR PÅ FÖRSKOLAN

1kommentarer

 
 
Idag hade vi Midsommarfirande på lilla J´s förskola. En mycket trevlig tillställning med sång från barnen, dans runt midsommarstången, glass och fika m.m.
 
 
 
 
 
Vår lilla skatt ville inte gärna sjunga, utan höll sig i mitt knä, och tittade på kompisarna... sötis
 
 
 
 
 
 
 
Mina två bästa efter att ha dansat "små grodorna" 
 
 
 
 
 
 
Lycka är att få glass av en Clown, dock va J lite skeptisk till clownen.. han ville inte gå för nära och jag hann inte få en bild på den söta clownen..
 
 
 
Nu sover den minsta familjemedlemen efter en fin dag och jag ska snart göra detsamma. Imorgon väntar några timmars jobb för min del innan jag tar helg och midsommarledigt (resten av familjen startade sin ledighet redan idag:)
 
 
 
Godnatt vänner
 
 
 

1 kommentarer

Linda

19 Jun 2014 11:20

Mysigt med midsommarfest på dagis :).

Kommentera

Publiceras ej