VECKAN SOM HAR GÅTT

0kommentarer

 
 
Nu är det redan Söndagskväll och ännu en vecka har passerat förbi. Imorgon det sista hela jobbveckan innan S.E.M.E.S.T.E.R. Jag ska jobba 3 dagar i v.28 med innan min ledighet börjar, ska bli så härligt med ledig tid tillsammans med familjen. 
 
 
 
Denna veckan både inleddes av avslutades med födelsedagsfirande.
 
 
 
Vi firade svägerskan som fyllde år i måndags.
 
 
 
 
 
 
 
Hon bjöd på en riktigt god sommarbuffé
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... och goda tårtor (Mazarintårta m grädde och jordgubbar & en chokladtårta m grädde och jordgubbar
 
 
 
 
 
Farfar och J kalas
 
 
 
 
 
Man kan tro att Tessan, Cicci, Marcus och Lydia har en liten bokklubb där på hörnet (sanningen är att min lilla busunge plockade ner i stort sett ALLA böcker från bokhyllan:):)
 
 
 
 
 
Tack för ett mycket trevligt firande !!!
 
 
 
 
Firande nr 2 denna veckan var Axels 1-års kalas
 
GRATTIS fina lilla Axel. 
 
 
 
 
(helst vill ha nog ta kameran, denna söta lilla charmören)
 
En härlig fest med barn både högt och lågt. Kameran min jobbade inte lika frekvent, så det blev tyvärr inte så många bilder från 1-års kalaset. Axel blev firad hela dagen lång, så jag tror det var en glad och nöjd 1-åring som somnade gott i fredagskväll.
 
 
 
 
Festens värdinna - finaste Kristin
 
 
Tack för ett mycket trevligt firande av lilla Axels 1års dag. 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta söndagskväll med häng i soffan, och ladda om för en ny vecka med start imorgon.
 
 
KRAM 
 

Kommentera

Publiceras ej