ÄNNU EN DAG I HEMMET

0kommentarer

 
 
 
 
Nu ligger litet hjärta och sover middag och jag tillbrigar lite tid framför datorn, letar julklappar, skriver julklappslistor m.m. passar perfekt att göra en dag som denna. 
 
 
 
När man är hemma och halsen svider så finns det inga restriktioner för hur mycket glass man får peta i sig, därför blev det en skål B&J nu också. Inte min favoritsmak, men man tager vad man haver.. 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag faktiskt börjat tröttna med denna eviga halsfluss, imorgon har jag bestämt att det ska vara över... hahah (kändes lite som något Pippi Långstrump sagt) Det har blivit ett x antal avssnitt av Pippi dessa dagar.
 
 
 
Nu ska jag återgå till julklappsskrivadet, men innan dess tänkte jag visa ett bra julklappstips. Den populära Worklamp från Design House Stockholm har fått ta plats på bänken i vardagsrummet.
 
 
 
 
 
 
 
Tyckte det var dags att byta ut den andra lampan (Källemo´s Take Away) hade stått där en längre tid. Denna ger ett behagligt sken och är lika snygg att ha liggandes som hängades. Jag såg just nu att rum21 har Belysningskampanj, så denna kostar 1196:- istället för 1495:- ifall ni vill fynda. Jag har däremot köpt min lampa hos IK Form/ikbrudarna
 
 
 
Ha en fin tisdag vänner. 
 
 
KRAM 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej